Scheufele, Dietram A. (1999). Framing as a Theory of Media Effects, in: Journal of Com- munication (49 / 1). S. 103–122. Scheufele, Dietram A. / Tewksbury, David (2007). Framing, Agenda Setting, and Priming: The Evolution of Three Media Effects Models, in: Journal of Communication (57 / 1). S. 9–20. Scheyli, Martin (2000). Politische Öffentlichkeit und deliberative Demokratie nach Ha- bermas. Baden-Baden. Nomos. Schiffer, Adam J. (2006). Assessing Partisan Bias in Political News: The Case(s) of Local Senate Election Coverage, in: Political Communication (23 / 1). S. 23–39. Schiller, Theo (2002). Direkte Demokratie. Eine Einführung. Frankfurt a. M. / New York. Campus. Schlapp, Manfred (1971). Steckbrief der Hinterwelt: eine Kritik an gesellschaftlichem Fehl- verhalten. München. Delp. Schmitt-Beck, Rüdiger (2000). Politische Kommunikation und Wählerverhalten – Ein in- ternationaler Vergleich. Wiesbaden. Westsdeutscher Verlag. Schmitt-Beck, Rüdiger (1994). Politikvermittlung durch Massenkommunikation und in- terpersonale Kommunikation, in: Jäckel, Michael / Winterhoff-Spurk, Peter (Hrsg.): Politik und Medien. Analysen zur Entwicklung der politischen Kommunikation. Ber- lin. Vistas. S. 159–180. Schneider, Maria-Luise (2003). Zur Rationalität von Volksabstimmungen. Der Gentech- nikkonflikt im direktdemokratischen Verfahren. Wiesbaden. Westdeutscher Verlag. Schneider, Gerald / Weitsman, Patricia A. (1996). The Punishment Trap. Integration Refe- rendums as popularity Contests, in: Comparative Political Studies (28). S. 582–607. Scholten, Heike / Kamps, Klaus / Sommer, Guido / Seeligmüller, Ingo (Hrsg.) (2009 / i.Vorb.). Politische Kampagnen in der Referendumsdemokratie. Wiesbaden. VS Verlag für Sozialwissenschaften. Schulz, Winfried (1982). Ausblick am Ende des Holzwegs. Eine Übersicht über die An- sätze der neuen Wirkungsforschung, in: Publizistik (27). S. 49–73. Schulz, Winfried / Zeh, Reimar (2005). The changing election coverage of German televi- sion. A content analysis 1990 2002, in : Communications (30). S. 385–407. Shoemaker, Pamela J. / Reese, Stephen D. (1996). Mediating the message: Theories of in- fluences on mass media content (2nd ed.). White Plains / NY. Longman. Sniderman, Paul M. / Brody, Richard A. / Tetlock, Philip E. (1991). Reasoning and choice. Cambridge / England. Cambridge University Press. Snow, David A. / Benford, Robert D. (1988). Ideology, Frame Resonance, and Participant Mobilization, in: International Social Movement Research (1). S. 197–217. Stichweh, Rudolf (2002). Die Entstehung einer Weltöffentlichkeit, in: Kaelble, Hartmut / Kirsch, Martin / Schmidt-Gernig, Alexander (Hrsg.): Transnationale Öffentlichkeiten und Identitäten im 20. Jahrhundert. Frankfurt a.M. et al. Campus. S. 57–66. Reese, Stephen D. / Gandy, Oscar H. / Grant, August E. (Hrsg.) (2001). Framing Public Life: Perspectives on Media and Our Understanding of the Social World. Mahwah / NJ. Lawrence Erlbaum Associates. Strömbäck, Jesper / Kaid, Lydia (Hrsg.) (2008). Handbook of Election News Coverage Around the World. London. Routledge. Swanson, David (1988). Feeling the elephant. Some observations on agenda-setting re- search, in: Anderson, James A. (Hrsg.): Communication Yearbook (11). London. Sage. S.
603–619.351 Literatur