Herausgeber:
Liechtensteinisches Urkundenbuch I. Teil
Bandzählung:
2
Erscheinungsjahr:
1953
PURL:
https://www.eliechtensteinensia.li/viewer/object/000021162/298/
— 29a — »7. Feldkirch, 1414 März 30. Leonhard Stöckli, Stadiammann zu Feldkirch, schreibt für den Grafen Wilhelm von Montforf-Tettnang und seine Leute zu Buchs über einen Streit um Weiderechtc eine Urkunde, da. die Gegenpartei Junker Wolf hart von Bandis. der alt Freiherr, und seine Leute zu Vaduz und Schaan von den an- beraumten Gerichtstagen wegblieben, und bestimmt den Junker Ulrich von Königseck, Vogt zu Feldkirch, für das weitere Verfahren zum Obmann. Jch Leonhart Stokkli1 Statt Amman ze Veltkilch. Tun kund Offenlich mit dem brief, Als Jch gemainer man ward vmb die Stosse / entzwischen den Edeln wolgeborn herren, Graf Wilhelmen2 von Montfort herren ze Tettnang1* vnd den sinen ze Bux ains tayls, / vndjurikhern wolffharten von Branndes4 dem alten friien vnd den sinen ze Vadutzz vnd ze Schan des andern tayls von der waydn / wegen, Darumb vndergeng beschehen vnd tag gen werdemberg ge- schöpfft vnd verkündet vnd och von baidersyt da gesucht sind. / vnd aber nit vsstrag namen. vnd ain ander tag gemacht ward her gen velt- kilch, für die vier zugesetzten Schidman vnd mich / Jr kuntschafft jetwedrersyt ze bringent, die wir och ain tayl jetwedrenthalb gelych verhörten vnd aber nit vollendet / ward. Gebrestenhall) des von Bran- des vnd der sinen kuntlüten die sy nit gar da hatten. Des sich Graf wilhelm vnd die sinen clegin / das jn die sach ze lang verzogen würd vnd Sprächen Sy hetten jr kuntlüt all da vnd wölten der sach gern ende haben. Darumb / aber sich die herren vnd die Jrn ze baydersyt selber ains andern tags also herwiderumb gen veltkilch mitenander mit der vieren / vnd minem wissen vnd willen verayntent, vff gestern den donstag" die kuntschafft ze vollaytent. vnd da gesprochen als och / das merr nach dem Rechten vnder vns fünfen ward, das man den tag getrüwlich laisten solt, Wedra tayl aber den tag von sach / wegen nit gelaisten mocht das der die sach offnen solt vnd solt solich sach sin die den tag wol wenden möcht. nach erkantnüss / der vieren vnd min des fünfften Also kam'' der obgenant Graf wilhelm mit den sinen
        

Nutzerhinweis

Sehr geehrte Benutzer,

aufgrund der aktuellen Entwicklungen in der Webtechnologie, die im Goobi viewer verwendet wird, unterstützt die Software den von Ihnen verwendeten Browser nicht mehr.

Bitte benutzen Sie einen der folgenden Browser, um diese Seite korrekt darstellen zu können.

Vielen Dank für Ihr Verständnis.