— 102 — und ir guter getailet alz hie nach geschriben stat, und alz si ez an uns gesetzet hant. Bi dem ersten, daz Graf Hart man sol ze tail werden Vadutz die burch und waz darzu gehöret, Blumen egge die Burch und Nuezederz^) und was dar zuo gehöret, swaz ennend Ryns ist ez si aygen oder lehen, Vadutz halb und inWalgöw an lüt und an guot gesuchtz und ungesuchtz untz>an die Languat^), ez si phand lehen oder aigen daz soll vallen in Graf Hartmans taile und Haiurich der Schultheiz von Saneganz mit lib und mit guotte. Sich sol öch Grave Hartman verzihen aller der ansprach, die er hatt oder gehan möcht an dem guot. daz Graven Ruodolf worden ist oder werden mag ze sinem wibe °) und sol alle die brief wider geben, die er darumb hett. So ist diz der tail, der Graven Rudolf sol werden Saneganz Burg und stat und was dar zuo höret und die Nogtey ze Pfäferz und was darzuo höret. Die Frygen ze Lax und mit namen waz ime ze sinem wip worden ist oder werden mag und waz disent Ryns ist Saneganz halb lüt und guot, aigen, lehen und phand gesuchtz und ungesuchtz ane Heinrich den Schulthaizen von Sane- ganz mit lib und mit guot, der sol Graven Hartman beliben. Ez sol öch Grave Rudolf alle die Gülte gelten, da si schuldig sint uff disen hüttigen tag, ane die gülte darumb phender gesetzet sint, die sol iederman lösen als si in sinem tail gelegen sint, sich sol öch Graf Hartman hüten vor aller phandung bi dem aid alz er gesworu hat, recht ob ez sin aigen gült wäre ane alle ge- verde. Seva aber er der gült schadhaft wurde, da sol in Grave Ruodolf unschadhaft machen. Si sont öch, waz man inen gelten sol, gemainlich mit ain ander in nemen und tailen. Und wär daz man darumb phenden muoz, daz soll ainer mit des andern rat tuou, phaute aber der aine ane dez andern rat, würd er dez schadhaft, den schaden sol er ainig han. Aber die gült des Heren von Maygelan sol Graven Hartmans ainig sin, nnd sol im Graf Ruodolf dar zuo niht veholfen sin. Ez sol öch enweder den andern sines guotes enterben dur muotwillen bi dem aide alz si gesworn hant, ez wäre denne, ob si lib erben gewunnent 5) Nüziders, Mittelpunkt der 
Herrschast Sonncnbcrg. )̂ Llinquart. 2) Ursula von Vaz.
        

Nutzerhinweis

Sehr geehrte Benutzer,

aufgrund der aktuellen Entwicklungen in der Webtechnologie, die im Goobi viewer verwendet wird, unterstützt die Software den von Ihnen verwendeten Browser nicht mehr.

Bitte benutzen Sie einen der folgenden Browser, um diese Seite korrekt darstellen zu können.

Vielen Dank für Ihr Verständnis.